Громадська організація
Центр психосоціальної реабілітації
хімічно залежної молоді
«Крок за кроком»
 (044) 433-32-59
 kroky@ukr.net
Корисна інформація

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення місцевої закупівлі товарів та послуг

шляхом проведення конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

Закупівлі здійснюються в рамках проекту «Здоров’я  людей – головна цінність суспільства», який впроваджує ГО ЦПР «Крок за кроком» (далі Замовник)  на період з 01 січня 2015 р. по червень 2017р. за фінансуванням МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми «Інвестиції у вплив на туберкульоз та ВІЛ» Глобального фонду для боротьби  із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг буде здійснюватися протягом 2-х років  з 01.07.2015р. по 30.06.2017р.

Закупівля буде здійснюватись у Переможця конкурсу (надсилається повідомлення) шляхом укладання Договору про надання послуг з подальшою оплатою послуг на розрахунковий рахунок.При здійсненні кожної наступної закупівлі буде проводитися узгодження цінової пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу на тещо закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ(згідно положень п.26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/284-2013-%D0%BF).

Пропозиція на офіційному листі має бути надана без ПДВ, і в подальшому оплата по рахунку теж повинна бути без ПДВ.

Претенденти на участь у конкурсі з місцевої закупівлі мають подавати цінову комерційну пропозицію в складі: офіційного листа з комерційною пропозицією та реєстраційні документи – відповідно до переліку зазначеному в додатку. Всі документи, надані на конкурс, повинні бути завірені підписом та печаткою (за наявності), запечатані в непрозорий конверт, який направити на адресу організації: 04215 м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд.20 «В», отримувач – ГО «Крок за кроком» кур’єром, поштою або особисто. Отримані пропозиції використовуються для проведення конкурсу та залишаються в організації.Пропозиції, що надійдуть електронною поштою та після закінчення терміну подачі розглядатись не будуть.

Термін отримання пропозицій зазначено в додатку щодо конкретної закупівлі.

При виникненні запитань звертатись до фахівця відповідального за закупівлю Лобенко Альони Сергіївни, тел. (096) 835-07-59 та письмово на адресу:  kroky@ukr.net(понеділок — п’ятниця з 10.00 до 18.00).

 Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

(http://www.aidsalliance.org.ua/ru/tenders/pdf/plan/GF%20code%20of%20conduct_ukr.pdf).

Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

Для проведення конкурсу (процедури місцевої закупівлі) створюється Комісія, яка в призначений день і час проводить процедуру розкриття комерційних пропозицій (опечатаних конвертів) та визначення переможця конкурсу.Результати конкурсу Комісія направляє на погодження до  МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні», та через 10 робочих днів повідомляє учасників конкурсу про результати.

Будемо раді Вашому залученню у проект!

Перелік запитів цінових комерційних пропозицій та технічні завдання:

Додаток №1 Заправка, ремонт картриджів

Додаток №2 Обслуговування автомобільним транспортом маршрутів

Додаток №3 Закупка канцтоварів

Додаток №4 Обслуговування ПК

Додаток №5 Обслуговування заходів продукцією власного виробництва

Додаток №6 Закупівля господарчих товарів та побутової хімії

Додаток №7 Утилізація використаного ін’єкційного інвентарю

Додаток №8 Страхування приміщення

Поделиться в соц. сетях

facebook Місцеві закупівлі
googlebuzz Місцеві закупівлі
googleplus Місцеві закупівлі
livejournal Місцеві закупівлі
mailru Місцеві закупівлі
odnoklassniki Місцеві закупівлі
yandex Місцеві закупівлі

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This information product is made possible by the generous support of the American people through the United States Agency for International Development (USAID).

Цей інформаційний сайт розроблено завдяки великодушній підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (AMP США).

© 2009 Громадська організація Центр психосоціальної реабілітації хімічно залежної молоді ”Крок за кроком”

+38 (044) 4-333-25-9
info@krok-za-krokom.org.ua

Крок за кроком © 2013.

All Rights Reserved.